Powered By Blogger

Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 29 грудня 2017 р.

Голос молоді в розбудові демократичного суспільства




Голос молоді в розбудові демократичного суспільства

28 грудня 2017 року в Приютівській бібліотеці-філії обговорювали моделі залучення молоді до активної участі у житті місцевої громади в ході громадських слухань «Участь молоді в розвитку місцевих громад». Про важливість залучення молоді до розвитку місцевої демократії, активної участі у житті громади та місцевих громадських ініціативах говорили члени громадської організації Олександрійський гендерний інформаційний центр, підтверджуючи інформацію статистичними даними Всеукраїнських соціологічних досліджень. Для обговорення було запропоновано ініціативу організації Молодіжної ради при Приютівській селищній раді. Голова селищної ради у своєму виступі підтримала ініціативу, і висловила готовність сприяти у створенні для молодих людей можливостей самим формувати своє власне майбутнє в розвиненій, успішній громаді. Більшістю голосів ухвалено рішення щодо організації Молодіжної ради, обрано відповідальних осіб за підготовку до створення установчих документів, подання їх на затвердження селищної ради, проведення виборів членів та керівного складу.
Громадські слухання  відбулися  в рамках реалізації проекту «Вчимося і діємо: Школа громадського аніматора», що реалізується громадською організацією Олександрійський гендерний інформаційний центр за сприяння центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Районного парламенту дітей, Громадської ради,та за участю бібліотек Олександрійської районної централізованої бібліотечної системи.


Ця інформація  представлена  ГО «Олександрійський гендерний інформаційний центр» в рамках «Програми сприяння громадській активності «Долучайся!»», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID)  та здійснюється Paсt в Україні. Зміст  статті  є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів і не обов’язково відображає погляди Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)  або уряду США





Немає коментарів:

Дописати коментар