Бібліотека – осередок правової освіти населення
В умовах розбудови правової системи України
важливим є піднесення на належний рівень правосвідомості і правової культури
населення.
Бібліотека є
комунікаційною ланкою між особистістю та державою. Без належного рівня правових
знань і навичок неможлива свідома участь у суспільному та державному житті.
31 травня 2017
року бібліотечні працівники Олександрійської районної централізованої
бібліотечної системи стали учасниками фокус – семінару «Бібліотека – осередок
правової освіти населення».
Семінар розпочав
Світановський Володимир Адамович, начальник відділу правопросвітництва та
взаємодії з суб’єктами надання первинної правової допомоги Олександрійського
місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який надав
коментар фахівця «Безоплатна правова допомога: як це працює?» та розповів про
діяльність місцевого центру.
Основні завдання
бібліотек в рамках правової освіти розкрито під час флеш-консультації
«Виховання правової культури – шлях до правової держави».
Про міжнародні
та національні документи про права людини, шляхи побудови ефективної правопросвітницької
діяльності дізнались в ході інформаційної
концентрації «Принципи підходу до організації бібліотечної діяльності, що
базується на правах людини».
Під час профі –
акценту «Особливості вдосконалення форм і методів роботи з формування правової
культури підростаючого покоління» наголошувалось на важливості
підвищення правової обізнаності дітей.
Поради практиків
про те, як забезпечити прозорість роботи місцевої влади, створити умови для спілкування влади з
населенням, надати вільний доступ до офційних джерел інформації отримали на профі-досьє
«Створення та діяльність інформаційно-правового центру в сільській бібліотеці».
На web-презентації
«Правові ресурси Інтернет» розкрито питання, як за допомогою електронної мережі
можна вирішувати професійні, особисті проблеми з правових питань.
Бібліотечні
фахівці упевнились в тому , що про права людини в доступній формі можна говорити
під час перегляду документальних фільмів,
ставши учасниками абетки кіно грамотності «Кіно, як навчальний посібник
з прав людини». Знайомились з прийомами, вправами, завданнями, що
стимулюють аудиторію на ведення дискусії
під час обговорення проблем порушених у фільмі. Аби теоретичні знання перевести
в практичну площину деякі методики було апробовано бібліотекарями.
Під час
рефлексії ділились враженнями, озвучували пропозиції і побажання.
Немає коментарів:
Дописати коментар