Powered By Blogger

Шукати в цьому блозі

середу, 19 червня 2019 р.

Ігрова програма до Дня Батька



Напередодні  Дня батька в Україні працівники відділу обслуговування дітей  центральної районної бібліотеки імені Д.Чижевського,  обласного  та районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді , обласного центру  планування сім'ї та репродукції людини, фахівець міськрайонного центру зайнятості  відвідали дитячий табір "Дружба".
Бібліотекарі для дітей  молодшого шкільного віку підготували і провели профорієнтаційно - ігрову програму « А мій тато – професіонал », присвячену Дню батька в Україні. 
Команди «Super-star» та «Супер друзі» змагались  у естафетах, конкурсах таких, як : «Мій тато –  будівельник», «Мій тато – спортсмен», «Мій тато –  машиніст», «Мій тато –  письменник», «Мій тато – музикант», «Мій тато – кухар».
Протягом години  команди майбутніх  професіоналів  боролися за звання кращих знавців професій та демонстрували свої навички і вміння. На майданчику було гамірно та весело, учасники змагань показали  спортивну підготовку та командний дух, а  після конкурсної програми  із задоволенням  та гордістю називали професії своїх татусів, та  висловлювали своє бажання навчатися і отримати таку ж професію, як у батька.








Немає коментарів:

Дописати коментар