Засідання
кіноклубу медіа-просвіти
з
прав людини Docudays UA «Rакурс»
26 травня 2016
року відбулося засідання кіноклубу
медіа-просвіти з прав людини Docudays UA «Rакурс» при Олександрійській
центральній районній бібліотеці ім. Д. І. Чижевського, в якому взяли участь
студенти Олександрійського технікуму Білоцерківського національного аграрного
університету. Для перегляду було обрано фільм «Коли-небудь ми станемо
щасливими» (режисер – Павел Височанські, Польща, 2011). В стрічці порушено досить важливі і
гострі проблеми людського життя, серед яких бідність, злочинність, порушення
людської гідності. Головним героєм є молодий хлопець –
Даніель, з найбільш нужденного містечка в Польщі - Ліпіни. Юнак мріє зняти фільм, й робить все для того. Щоб зняти стрічку,
він купує мобільний телефон, а потім і
крадену відео камеру; пропускаючи
уроки в школі, знімає своїх знайомих, розпитуючи про їх мрії.
Другою сюжетною лінією
фільму - є любов між Даніелем та його харизматичною бабусею, яка його виховує,
адже батьки відмовилися від опіки над хлопцем.
Фільм викликав бурхливе
обговорення в глядачів. Працюючи в групах, вони виділили права людей, які були
порушені в стрічці.
Студенти поділилися своїми
власними мріями й зробили висновок, що потрібно йти до своєї мети, мріяти і не
зупинятися на досягнутому.
З читачем один на один
Індивідуальне бібліотечне
обслуговування — одна з найскладніших
ділянок роботи сучасної бібліотеки. Читачі цінують спілкування з таким
бібліотекарем, який може, хоче і вміє створити в бібліотеці доброзичливу
атмосферу, не закривається в рамках своїх функціональних обов’язків, здатний
щиро висловлювати свої почуття, сприймається як помічник, друг, порадник, впевнений,
з адекватною самооцінкою. Від того, яке враження отримає користувач бібліотеки
від першої зустрічі і спілкування з
бібліотекарем залежить не лише чи стане надалі постійним відвідувачем, а
й якої репутації набуде бібліотека в громаді де вона функціонує. Тож не
випадково, саме цій тему було присвячено практикум «Індивідуальне
обслуговування читачів. Етика професійної поведінки бібліотекаря». Це чергове
заняття з підвищення фахового рівня бібліотечних працівників
Олександрійського району відбулося в рамках реалізації програми «Бібліотекар в стилі «modern»».
Учасники
практикуму отримали інформаційний матеріал
для удосконалення індивідуальної роботи з користувачами під час флеш – консультації «Обслуговування
користувачів: проблеми та нові підходи», профі – акценту «Бібліотекар і
користувач: взаєморозуміння та співпраця», інформаційної концентрації «Конфлікти
та їх розв’язання в процесі бібліотечної взаємодії», практичних порад з
елементами тренінгу «Мистецтво бібліотекаря бути публічним», психологічного
занурення «Професійна «Я-концепція» і саморозвиток». Практичні навички
відпрацьовували під час тренінгових вправ та профі - гри «Я – бібліотекар, я-
користувач».
Всі розглянуті
теми на практикумі важливі і актуальні сьогодні. Адже ефективність
індивідуального обслуговування в прямій залежності від особистості
бібліотекаря, від його внутрішньої вмотивованості розвиватися самому, вміння
вести розмову, слухати і чути співрозмовника, сприймати себе і читача як
особистість.
Немає коментарів:
Дописати коментар