Powered By Blogger

Шукати в цьому блозі

четвер, 26 липня 2018 р.

«Ліза, ходи додому!»



24 липня 2018 року відбулося засідання кіноклубу медіа-просвіти з прав людини Docudays UA «Rакурс» при Олександрійській центральній районній бібліотеці ім. Д. І. Чижевського, в якому взяли участь користувачі бібліотеки, а також психолог Олександрійського районного центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді Кобець Я.Г.  Для перегляду було обрано фільм «Лізо, ходи додому!» (режисер Оксана Бурая; Литва, Естонія; 2012). В стрічці порушено важливі і гострі проблеми нехтування батьків своїми обов’язками, приниження дитини, психологічне насильство в сім’ї, порушення людської гідності.
Головною героїнею є маленька дівчинка Ліза, яка постійно втікає з дому. Її життя похмуре й жорстоке, тому вона шукає прихист в природи, де відновлює душевну рівновагу.
Після перегляду фільму відбулося його жваве обговорення. Присутні, у формі «Гарячий мікрофон», висловились щодо сімейних цінностей в житті кожної людини, відповіли на питання: Що означає для мене моя сім’я? Чи були у фільмі порушені права дитини і які саме? Чи є у Лізи майбутнє і що чекає на неї? Що вразило найбільше? Одна із учасниць навіть придумала фінал кінострічки про те, що чекає головну героїню в дорослому житті.
На завершення психолог Кобець Я.Г. надала  поради учасникам, куди можна звертатися за допомогою в разі порушення прав дитини, також розповіла про види насилля в сім’ї та наголосила на тому, що всі мають право на захист від насильства і що це є одним із найголовніших прав громадян та дітей зокрема.





Немає коментарів:

Дописати коментар