Шукати в цьому блозі

четвер, 1 червня 2017 р.

Бібліотека – осередок правової освіти населення



Бібліотека – осередок правової освіти населення

В  умовах розбудови правової системи України важливим є піднесення на належний рівень правосвідомості і правової культури населення.
Бібліотека є комунікаційною ланкою між особистістю та державою. Без належного рівня правових знань і навичок неможлива свідома участь у суспільному та державному житті.
31 травня 2017 року бібліотечні працівники Олександрійської районної централізованої бібліотечної системи стали учасниками фокус – семінару «Бібліотека – осередок правової освіти населення».
Семінар розпочав Світановський Володимир Адамович, начальник відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання первинної правової допомоги Олександрійського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який надав коментар фахівця «Безоплатна правова допомога: як це працює?» та розповів про діяльність місцевого центру.
Основні завдання бібліотек в рамках правової освіти розкрито під час флеш-консультації «Виховання правової культури – шлях до правової держави».
Про міжнародні та національні документи про права людини, шляхи побудови ефективної правопросвітницької діяльності дізнались в ході інформаційної концентрації «Принципи підходу до організації бібліотечної діяльності, що базується на правах людини».
Під час профі – акценту «Особливості вдосконалення форм і методів роботи з формування правової культури підростаючого покоління» наголошувалось на  важливості підвищення правової обізнаності дітей.
Поради практиків про те, як забезпечити прозорість роботи місцевої влади,  створити умови для спілкування влади з населенням, надати вільний доступ до офційних джерел інформації отримали на профі-досьє «Створення та діяльність інформаційно-правового центру в сільській бібліотеці».
На web-презентації «Правові ресурси Інтернет» розкрито питання, як за допомогою електронної мережі можна вирішувати професійні, особисті проблеми з правових питань.
Бібліотечні фахівці упевнились в тому , що про права людини в доступній формі можна говорити під час перегляду документальних фільмів,  ставши учасниками абетки кіно грамотності «Кіно, як навчальний посібник з прав людини». Знайомились з прийомами, вправами, завданнями, що стимулюють  аудиторію на ведення дискусії під час обговорення проблем порушених у фільмі. Аби теоретичні знання перевести в практичну площину деякі методики було апробовано бібліотекарями.
Під час рефлексії ділились враженнями, озвучували пропозиції і побажання.











Немає коментарів:

Дописати коментар