Шукати в цьому блозі

субота, 28 травня 2016 р.


Засідання кіноклубу медіа-просвіти
з прав людини Docudays UA «Rакурс»

26  травня 2016 року відбулося засідання кіноклубу медіа-просвіти з прав людини Docudays UA «Rакурс» при Олександрійській центральній районній бібліотеці ім. Д. І. Чижевського, в якому взяли участь студенти Олександрійського технікуму Білоцерківського національного аграрного університету. Для перегляду було обрано фільм «Коли-небудь ми станемо щасливими» (режисер – Павел Височанські, Польща,  2011). В стрічці порушено досить важливі і гострі проблеми людського життя, серед яких бідність, злочинність, порушення людської гідності.  Головним героєм є молодий хлопець – Даніель, з найбільш нужденного містечка в  Польщі - Ліпіни. Юнак  мріє  зняти фільм, й робить все для того. Щоб зняти стрічку, він купує  мобільний телефон, а потім і крадену відео камеру; пропускаючи уроки в школі, знімає своїх знайомих, розпитуючи про їх мрії.
Другою сюжетною лінією фільму - є любов між Даніелем та його харизматичною бабусею, яка його виховує, адже батьки відмовилися від опіки над хлопцем.
Фільм викликав бурхливе обговорення в глядачів. Працюючи в групах, вони виділили права людей, які були порушені в стрічці. 
Студенти поділилися своїми власними мріями й зробили висновок, що потрібно йти до своєї мети, мріяти і не зупинятися на досягнутому. 





З читачем один на один

           Індивідуальне бібліотечне обслуговування — одна з  найскладніших ділянок роботи сучасної бібліотеки. Читачі цінують спілкування з таким бібліотекарем, який може, хоче і вміє створити в бібліотеці доброзичливу атмосферу, не закривається в рамках своїх функціональних обов’язків, здатний щиро висловлювати свої почуття, сприймається як помічник, друг, порадник, впевнений, з адекватною самооцінкою. Від того, яке враження отримає користувач бібліотеки від першої зустрічі і спілкування з  бібліотекарем залежить не лише чи стане надалі постійним відвідувачем, а й якої репутації набуде бібліотека в громаді де вона функціонує. Тож не випадково, саме цій тему було присвячено практикум «Індивідуальне обслуговування читачів. Етика професійної поведінки бібліотекаря». Це чергове заняття з підвищення фахового рівня бібліотечних працівників Олександрійського  району  відбулося в рамках реалізації програми  «Бібліотекар в стилі «modern»».  
Учасники практикуму отримали  інформаційний матеріал для удосконалення індивідуальної роботи з користувачами під час  флеш – консультації «Обслуговування користувачів: проблеми та нові підходи», профі – акценту «Бібліотекар і користувач: взаєморозуміння та співпраця», інформаційної концентрації «Конфлікти та їх розв’язання в процесі бібліотечної взаємодії», практичних порад з елементами тренінгу «Мистецтво бібліотекаря бути публічним», психологічного занурення «Професійна «Я-концепція» і саморозвиток». Практичні навички відпрацьовували під час тренінгових вправ та профі - гри «Я – бібліотекар, я- користувач».
Всі розглянуті теми на практикумі важливі і актуальні сьогодні. Адже ефективність індивідуального обслуговування в прямій залежності від особистості бібліотекаря, від його внутрішньої вмотивованості розвиватися самому, вміння вести розмову, слухати і чути співрозмовника, сприймати себе і читача як особистість.









Немає коментарів:

Дописати коментар