Шукати в цьому блозі

неділя, 10 квітня 2016 р.

Крокуємо здоровими у майбутнє



                                                       
Крокуємо здоровими у майбутнє


7 квітня 2016 року, працівники Олександрійської центральної районної бібліотеки ім. Д.І.Чижевського провели інформ-кешинг «Мистецтво берегти здоров’я»,  для учнів Олександрійської філії Кіровоградського облкомплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв). Учасники заходу виконували різноманітні завдання: відповідали на питання вікторини «Бережи своє здоров’я», шукали в книгах продовження прислів’їв та приказок про здоров’я, розгадували зашифровані фрукти та овочі. За кожне виконане завдання діти отримували ключі, якими в кінці заходу змогли відкрити «Скриньку порад».







   Шлях до довголіття



 У нашій суспільній свідомості витає одна дуже проста думка, безпосередньо пов’язана з питанням здоров’я і проблемами його відсутності. «Буде здоров’я – решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. Здоров’я – це справжнє багатство, наявність якого ми часто ігноруємо.

Саме з цими словами зав. філією Бутко Л.В. звернулася 7 квітня 2016 року до присутніх, які зібралися в приміщенні Новопразької центральної бібліотеки-філії, в день відзначення Всесвітнього Дня здоров’я, на зустріч з народним цілителем Нагорним Я.Є. «Альтернативна медицина, або шлях до довголіття». Слухачі Вищої народної школи познайомилися з біоінформаційними препаратами Ямського, яві відновлюють здоров’я будь-якого органу і організму в цілому, і не викликають ніяких побічних ефектів. Розповідь почалася з історії  створення цієї речовини, хто працював над цим винаходом, та яким чином гість познайомився з ним. Ярослав Євгенійович відповів на запитання присутніх та  порадив адреси електронних сайтів, через які можна детально познайомитись з відгуками на цей напрямок альтернативної медицини.
             Зав. філією Бутко Л.В. познайомила з новими виданнями по медицині, які є в бібліотеці.
 















Немає коментарів:

Дописати коментар