Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 20 березня 2015 р.

Ліна Костенко в часах перехідних і вічних

18 березня 2015р., напередодні 85-річчя від дня народження видатної української поетеси Ліни Костенко, бібліотекарі відділу обслуговування Олександрійської районної бібліотеки ім. Д. І. Чижевського провели поетичну годину «Ліна Костенко: віч-на-віч з поезією». Під час відео презентації cтуденти  Олександрійського училища культури мали можливість почути твори Ліни Костенко у виконанні Богдана Ступки, Ніни Матвієнко та Ольги Сумської. Бібліотекарі розповіли про життєвий і творчий шлях поетеси, розглянули її поезію, зокрема, роман «Маруся Чурай», «Берестечко», «Річка Геракліта», збірку інтимної лірики. Захід було закінчено словами Ліни Костенко: «Я дерево, я сніг, я все, що я люблю. І, може це і є моя найвища сутність».





Немає коментарів:

Дописати коментар