Шукати в цьому блозі

четвер, 11 квітня 2013 р.

Енергія змін: молодь обирає здоров’я!


Справедливі слова: "Гроші втратив - нічого не втратив, час втратив - багато втратив, здоров'я втратив - все втратив".

Щороку у світі, 7 квітня, відзначають Всесвітній день здоров’я і, з його нагоди, в Олександрійській центральній районній бібліотеці ім. Д.І.Чижевського, для учнів 10 класу Олександрійської гімназії-інтернат, проведено інформаційну годину з елементами тренінгу «Майбутнє варто планувати! Енергія змін: молодь обирає здоров’я!».

Захід проходив в рамках проекту Кіровоградської обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС) «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому!».


Присутні дізналися про поняття здоров’я, його аспекти: фізичні, психічні, соціальні і духовні, про значення репродуктивного здоров’я для людини, про роль чоловіків і жінок в народженні і вихованні дітей, про величезну шкоду штучного переривання вагітності,  про значення контрацептивів в захисті від небажаної вагітності.




Учні приймали участь у різних вправах. Щоб презентувати себе відповідали на питання «Що я роблю, щоб бути здоровим?»,  на прикладі вправи «Папірець» вони зрозуміли, що будь-які зміни в здоров’ї людини невідворотні.

Виконуючи вправу «Намалюй кохання» учні намагалися передати на папері вічні цінності, які крокують поряд з коханням: родина, повага, підтримка, взаєморозуміння.





З цікавістю молодь переглянула фільм «Як зароджується життя» та відеоролик про шкідливість абортів. В кінці заходу всі бажаючі ознайомилися з інформаційним майданчиком «Майбутнє варто планувати!» і отримали конверти з брошурами «Для закоханих» та «Запланований вибір» .

Здоров’я – це дар, який потрібно берегти. Багато людей починають цінувати здоров'я, втративши значну частину цього природного скарбу. Тому з молодих років потрібно замислюватись про збереження власного здоров’я і майбутніх поколінь.

 То ж будьмо здорові!






Немає коментарів:

Дописати коментар