Шукати в цьому блозі

середа, 20 лютого 2013 р.

Інформ – зустріч, в раках проекту "Турбота про жінку - впевненість у майбутньому""










17 січня 2013 року в Олександрійській центральній районній бібліотеці ім. Д.І.Чижевського для студентської молоді Олександрійського училища культури та Профтехучилища №1, відбулася інформ – зустріч, присвячена питанню репродуктивного здоров'я і планування сім'ї, в рамках реалізації проекту Обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС, м. Кіровоград) «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому!».
Член ОЖІС, тренер Програми «Здоров’я жінок України» Світлана Приймак  розповіла про ситуацію репродуктивного здоров’я молоді в Україні, контрацепцію, як альтернативу небажаної вагітності, а також про реалізацію цього проекту на Кіровоградщині і відкриття інформаційних майданчиків «Майбутнє варто планувати!».
Студенти прийняли участь у рольових іграх. За допомогою вправи «Квітка» дізналися про поняття «здоров’я», його складові, а на прикладі папірця учасники дізналися, що здоров’я не можна повернути.
Прийнявши участь у вправі «Зіпсований телефон», присутні дізналися різницю між поняттями «сексуальність» і «сексапільність».
Із цікавістю студенти переглянули фільм «Як зароджується життя» і подискутували на тему «Аборт і його небезпечні наслідки», а також про засоби захисту від незапланованої вагітності. Учасники, поділившись на групи згадали, які є види контрацептивів, а тренер більш детально розповіла про дію кожного.
Всі присутні отримали конверти «Кохання важливе. Захистіть його», які містять набір контрацептивів та брошуру «Для закоханих», що допоможе протестувати партнерів наскільки співпадають їх погляди на планування сім’ї, а також в доступній формі дізнатися про дію контрацептивів.
Підводячи підсумки зустрічі, молодь зрозуміла, що тільки свідомо підходячи до збереження репродуктивного здоров’я можна очікувати народження здорового покоління.

Немає коментарів:

Дописати коментар